Kom op de koffie en ontdek wat onze persoonlijke dienstverlening voor uw organisatie kan betekenen
Wij willen ons graag persoonlijk aan u voorstellen,
en met u van gedachten wisselen over logistieke concepten.
Wij willen ons graag persoonlijk aan u voorstellen,
en met u van gedachten wisselen over logistieke concepten.
We analyseren en verbeteren continue het logistieke proces vanuit milieu perspectief en hebben een zeer vooruitstrevend IT-systeem die verladers helpt de uitstoot van schadelijke stoffen terug te brengen. Met onze kennis en logistieke concepten kunnen we samen de Co2 uitstoot terug dringen.
Met slimme concepten zorgen we ervoor dat we het aandeel containers dat over de weg vervoerd wordt sterk reduceren door optimale verbindingen per water en/of spoor.
Onze lichters vervoeren ladingen die gelijk staat aan 200 tot 300 vrachtauto’s die containers vervoeren. Onze treinen rijden een lading die gelijk staan aan 50 tot 60 vrachtauto’s die containers vervoeren.
Binnen neska streven we een paperless en duurzame werkplek na. Zo wordt het grootste deel van onze processen online uitgevoerd en gaan we bewust om met energieverbuik.
Uw wens staat altijd centraal en vormt het uitgangspunt van onze motivatie.
We creëren een duidelijke en transparante keten door continu informatie uit te wisselen met alle betrokken partijen.
Er is informatie beschikbaar over alle schakels in de keten via een pullconcept.
neska staat voor de meest gunstige manier van vervoeren door de mix van barge, trein & truck. Hierbij staat het reduceren van de kosten en CO2 uitstoot voorop.
Alle transporten worden ingepland waarbij altijd rekening wordt gehouden met de parameters beschikbaarheid <==> Closing.
We meten continue op KPI’s, cijfers en eventuele afwijkingen zodat onze processen en dienstverlening steeds beter wordt.
Naast onze dagelijkse werkzaamheden vinden wij het als onderneming belangrijk om iets te doen voor onze maatschappij waar we met z’n allen in werken en leven. Door middel van gezamenlijke projecten motiveren wij onze medewerkers tot vrijwillige sociale betrokkenheid.
Hierbij gaat onze voorkeur uit naar projecten uit de regio. Dit loopt uiteen van het opknappen van speelplaatsen tot sponsoring sportclubs tot financiële steun voor goede doelen. Wij kiezen gezamenlijk ons volgende project uit dan is het draagvlak en de betrokkenheid het grootst.
Woensdag 24 Augustus 2022
Introduction of Emergency Surcharge for the Western Ports as of 01.09.2022In the past months, profound changes triggered by the war in the Ukraine, led to structural changes in the market environment. A large number of inland waterway barges are sold to Romania and irrespective of the Rhine water levels, the biggest part of the inland barges are now used to supply coal to the power plants. All this leads to an extreme increase in our procurement costs for inland container shipping.
Donderdag 4 Augustus 2022
Information low water surcharge below 1,80 mWe already informed you about the low water situation on the Rhine and the exorbitantly increased costs in inland shipping with our newsletter of 22.07.2022. Due to persistent drought, the Rhine level drops steadily. According to today’s forecast, a water level of less than 1.80 m (level Duisburg-Ruhrort) is expected Sunday.
Donderdag 11 Augustus 2022
Low water situation at terminals Cologne and DüsseldorfDue to the continuing low water phase, our barges will no longer be able to call at the Cologne and Düsseldorf terminals as of today. The Krefeld and Duisburg terminals are currently accessible.
Vrijdag 22 April 2022
Worsening Current Situation HinterlandWe would like to inform you about the current situation in hinterland transportation. Due to many separate reasons, the pressure to map the supply chains reasonably is increasing. The globally disrupted supply chains and their effects have already been observed for longer time. To handle these bookings is cost-intensive and time-consuming for all parties. The delayed cargo opening / closing times lead to permanent rebookings and back-logs. Capacities of our terminals and traffic modalities are limited as a result of these problems. As a result, our colleagues have been working at their limit for a long time.